torsdag 28 januari 2010

Gäsp... bara vila ögonen lite

Hej!

Igår boxades jag... å jävlar vad jag slogs och skrek! Härligt!
Andreas , instruktör och mr Hellos vän bara skrattade åt mig och körde ännu hårdare!
Exibitionisten jag är ,tyckte det var skitkul att visa övningarna med honom för alla andra deltagarna! Jag kanske ska utbilda mig till spinninginstruktör?!

Idag har jag ingen energi kvar och jag satt vid mitt skrivbord på jobbet och la mitt huvud i händerna och skulle vila ögonen lite... jag höll ju på att somna såklart! Då ringde min mobil och Mr Hello satt på andra sidan tråden. Han berättade att han liksom jag är jävligt trött på att jobba.Men han sa "Louise, jag har någonting jag måste berätta, jag vill gå i pension NU!!" ha ha ha jo det skulle man vilja! Och dessutom vara ekonomiskt oberoende. Vilken fröjd!
Istället måste man jobba till 65 och sedan få en ganska pissig pension om man inte sparat mycket själv!
Han hade även lite planer på att starta någonting nytt...och ville ha med mig i det. Vilket skulle innebära helomställning. Jag sa som det var, tror inte det är någon bra idé att vi jobbar ihop. Jag gör inte om samma misstag igen!
Men skoj med nytt vore det ju iof...hmm

Tjejer är ni slöa eller?! Har försökt nå er men inget svar, bara Cooley som är på g!
Ska ni med ut på lördag? Vore så kuuul! Lite middag innan...

Nu ska jag avsluta lite på jobbet och dra hem och slöa i min soffa.
Kanske lite donken ikväll?mm

ciao bellas!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar