torsdag 7 januari 2010

Täcket som betong

God (eller inte) morgon!

Så sjukt tungt att lyfta bort täcket från en varm avspänd kropp...
Hade velat sova till 9 iaf! Studenter, lyx är vad ni har vad gäller mornar!

Igår jobbade jag och sen träffade jag fredrik en gammal kollega. Tog en fikus och en middag ihop. Pratade lite strunt. Sen åkte jag hem och tog ett varmt bad.
Det var ju så sjuukt kallt igår! 22minus när jag steg upp och 17 på dagen. Det brände nästan i ansiktet så kallt det var.Ett varmt bad var nog det bästa som kunde hända på hela dagen igår:)

Mr Hello har ringt några gånger nu och imorgon ska vi ses... Jag återkomer med smaskiga detaljer på lördag;) Eller så får det vänta då vi ska till cooley och parta!!Tjohoo vad kul!

Jag har ingenting vettigt att komma med.. Lägeg rupp lite underklädsbilder för att spicea upp sidan lite ikväll.

ciao !
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar