fredag 22 januari 2010


Kanske är väldigt sentimental av sömnbrist och hård träning. Det ömmar i hela kroppen och jag känner mig kraftlös både psykist och fysiskt....

Läser igenom våran blogg och ser att det jag funderar över speglar sig så väl i mina inlägg och jag ser vilket problem det är eller har blivigt.

Jag har pratat om dessa två killar i en evighet... i mitt huvud snurrar det runt hela tiden...Mr Hello,Mr upptagen...
I somras hade jag en period om endast 2 veckor då jag avsa mig allt som hade med dem att göra.Och jag tänker tillbaka på det och kommer på att jag mådde väldigt bra! Jag ägnade mig åt mig själv och er!Visserligen var det ljus och sol också:) men självkänslan var bra och hjärtat kändes lite lättare.
Jag vill känna den känslan igen, jag vill lägga min energi på rätt saker och utvecklas mer.

Kommer ni ihåg när vi gick ut gymnasiet, då de flesta stod inför val...plugga, jobba eller resa(i korthet)? Skolans trygghet försvann och vi skulle nu betsämma helt ensamma.
Jag råkade hoppa över det steget då jag bara fortsatte jobba och körde på i farten... bröt en förlovning och ett förhållande på 6 år och jobbade 80% samtidigt som jag tog studenten...
Nu står jag där och känner den känslan, tror jag. Fast en annan variant.
Vad vill jag göra? jobba, plugga, resa?? För nu vill jag lägga enrgin på mig själv och min självutveckling och er som sagt! Inte tynga mig med destruktiva förhållanden som bara drar ned mig.
Jag vill ha kärlek, inget spel. Ha det jag, MR Hello och Mr Upptagen har.Fast utan konstigheter omkring. Utbytet är enormt mellan oss.Men de tar mer energi från mig än vad det ger mig... tror jag...
någon som ser en framtid med mig.Men det räknar jag inte med att jag får nu, först måste jag komma över den här perioden som vart och dem här personerna.


Nu hoppas jag att jag har kraft att göra mig själv den här tjänsten.
Och hur jag ska göra.

Ögonen vattnas på mig och jag vill inget annat än att bara känna att jag vet vad jag vill.

Kärleken går, vänner består:)


Puss och kram mina guldkorn!




/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar