fredag 8 januari 2010

Helg

Hohooo

Idag är det fredag! Idag är det Mr Hello träff. Får se vilket scenario det artar sig i.

Imorgon ska jag jobba på gymmet, så om ni läderbyxor vill träna så är det bara att komma:) Bar trevligt!GRATIS är alltid gott!
På kvällen blir det till att träffa er girls!Fira Cooley!Ska bli kul:)

Söndag ska bli min dag! blir att ligga och läsa,titta på film och mysa... får se vem som vill ligga och göra det ihop med mig;)

Igår var jag med min granne och hennes väninnor. Drack vin till klockan 00:30 och titta på outsiders... De är så roliga! De flesta av dem har opererat brösten, fettsugit sig,förstorat läpparna, förlängda naglar tatuerade ögonbryn osv...
Där kommer jag som inte gjort någonting med min kropp och faktikst ganska nöjd ändå förutom att lite mer träning inte skulle skada ha ha. De står där och klagar på deras kroppsdelar och rycker av sig bharna och visar sina skiitsnygga bröst..Jag är ju inte den pryda tjejen i vårt sällskap men med dem bleknar jag bort och jag bara sitter och gapar när det berättar om analblekningar och dylikt! Och så får jag höra, stackars louise hon kryper ihop till en boll och skäms. Jag nöjer mig med att vara sexavgudande gudinna i vårt sälldkap:)

Jag ser framemot att få kyssas och avnjuta mat ihop med Hello ikväll... om det blir att slita av kläderna och hamna på golvet lite här och varstans i lägenheten återstår att se!

Peace and love!

/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar