onsdag 20 januari 2010

Yoga, lugn


Tjenare tjenare tjejer!

Jag undrar vart ni tagit vägen?!

Går omkring och har träningsvärk efter Yoga, spinning,core ooch idag blir det aerobox. Har tom. egna boxningshadskar, den ni!
Ligger i hårdträning efter alltför länges vila. Beach 2010!!! Inte riktigt, men jag har vart ganska rastlös sista tiden och träningen får mig att sova gott om nätterna.
Måste berätta om min upplevelse av Yoga!

Jag är ju den som tycker att sport ska vara hetsigt svettigt och hårt! Men igår klev jag in i salen. Blossom Teinton och Sofia Grenwall på plats. Två stora Yoga guru´s både i sverige och internationellt sett. Stillsam musik med en man som som sjöng "aoooommm" med samma rytm hela passet och tända ljus omkring. Mörkt och en lugn atmosfär. Jag klev ju in där på ett lunchpass, men lyckades varva ned trots allt.
Man andas enbart genom näsan hela passet och övningarna är ruskigt svåra och vi svettades så det droppade. Man glömmer bort allt som inte har med ens kropp och själ att göra i en timme.
Jag har hittat min nya grej!! Det vart en wow upplevelse jag aldrig känt förut! Att träna intensivt men samtidigt bli lugn... Där låg vi iaf och sov 10 min på golvet och väcktes en och en av instruktörerna som stäckte på nacken och benen på oss. Testa!
Men tanke på mina panikångestattacker så är det här väldigt bra för mig!

Ikväll blir det som sagt andra bullar. Ska boxas mot min favvo, Mr Hello!
Sen blir det hem och äta och mysa i bingen!

Hörde att ni ska till Pördey i helgen! Så sjukt tråkigt att jag inte har studentlegg! Vi får helt enkelt ses hos mig i nästa vecka:)

Saknar er och att läsa om era äventyr. Skriv.... please. Go ahead and make my day:)

Namaste


Puss
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar