onsdag 27 januari 2010

Fy var ordet

På tal om mardrömmar hade jag en trevlig sådan inatt. Lite historia först som har hänt i the real life: det finns en kvinna på killens jobb. Hon är i 30-års åldern, är gift, har barn och silikontuttar. På en jobbkickoff var hon tydligen på min karl som bara den och fyllegrinade när hon blev avvisad. Jag vet att hon också, trots man och barn, brukar bete sig på det viset på jobbtillställningar. Nu till drömmen. Hon skulle av någon anledning låna mitt och killens kylskåp (?) och hade gjort detta när jag var borta. Jag kommer hem och ser att sängen är i oordning, och killen har även kompisar över. Jag anar ugglor i mossen och frågar om något hade hänt mellan tuttkvinnan och honom. Han förnekar halvhjärtat och tittar på sina kompisar och ler. (Ondska!)Efter lite påtryckningar från min sida erkänner han att han har gjort något med henne, men han bryr sig liksom inte. Jag frågar gråtande vad som egentligen hände, men han tycker att jag överreagerar, tittar på sina kompisar som att han tänker "shit vilken jobbig brud" om mig. Jag står och gråter och är känner mig så otroligt sviken, men han bryr sig inte! Alltså... HEMSKT! Ett sånt svek och så får man inte ens en förklaring och än mindre en ursäkt. Som tur var var det bara en dröm, men tänk så många som får gå igenom det på riktigt. Det ultimata sveket? Nej, fy säger jag bara.

Och att läsa sådant här i en random tjejtidning får mig inte att må bättre heller. FY var ordet! Tänk att gå omkring ovetande! Nej tack.


(Jag tror jag har tittat för mycket på paradise hotel, där byter dom ju partner flitigt..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar