tisdag 26 januari 2010

afrikansk dans


Mina vänner!

Jag har hattat runt lite i min träning sista tiden. Testat nya saker och nu var det dags för Afro-dans även kallad Viplasch-skade dansen enligt mig.
Har aldrig fått så ont i nacken som av den här dansen. Huvudet slänger åt höger,vänster , upp och ned! AJ aj aj dagen efter!kan knappt titta åt sidan... men det var såå roligt och att skaka rumpa och kropp till trummor och se allmänt galen ut var precis det jag behövde:)

Har vart på bio en hel del sista tiden1 Avatar! jag skulle vilja leva i den världen...så vacker och kroppen tjejen har!i would die for:) inge heidi montag där inte... blå och monster, men ändå så vacker!

Såg snabba cash igår! sevärd film! gillade att det är så nära våran värld, att sista senen är filmad i mitt hood haha.

idag var jag på bio igen och såg "up in the air" med clooney.. yammi! Jag erbjöd MR Hello att se den emd mig och kollegor..han avböjde pågrund utav stress(i beleave NOT MEN MEN) och det kansk var tur det... för när ni ser den tjejer... då vet ni att ni har mr Hello i ett nötskal som clooney i filmen.

Anyway, jag ska inte ägna mig åt dem där nu:)
Sitter med en meditationsskiva och det lugnar mig något enormt...
Celtic moods. Yoga mattan är framme och tända ljus omkring mig. Jag behöver det här för att kunna ta mig igenom en dag just nu... hoppas på bättre tider snart, för det här gå inte.

Parteeey med er i helgen!!oh yes!crazy sexey will be there this time:)
och fika låter alldeles förträffligt. Säg bara till så är jag där!

Drugey, dina drömmar.... jag hade också en sådan dröm för några månader sedan. Det är hemskt!Men jag tror att du kommer bli världens bästa mamma:)
vi måste matcha våra graviditeter tjejer! lattemammorna på staan wohooo

Puss och kram ses på staaan
/sexey

1 kommentar:

  1. Bio är bannemig underskattat, det är ju en toppenaktivitet för en söndag i januari!

    Och du Sexey, är det du på bilden? Har du solat?

    /Cooley

    SvaraRadera