torsdag 4 februari 2010

kraftlös!

Körde ett stenhårt aeroboxpass på lunchen... och nu är jag helt död!
Ska hem strax för det måste städas lite innan ni kommer hem till mig... ni vet kläder överallt efter några mornars provande innan jobbet...
vaxade mitt ex:s bringa igår och trimmade nackhåret då hans tjej kommer till sverige imorgon ha ha ha helt galet! Så lite hår i handfatet ska bort.

Ska handla lite mat och en flarre vin...mmumms.

Nerdey är dunderförkyld så det bli cooley,drugey och jag som smaskar i oss mat!

Vi ses snart!

Och du drugey!fsiken jag och Cooley kanske skulel söka?! Så har vi ju lite skoj ihop på kören :) Vad behöver ni för sångare?

Och förresten...det har vart sextorka ett tag nu.... jag ska ta igen mig snart! !!
träffar Mr Hello på onsdag;)

Marathon hela kvällen,natten,morgonen kommer bli perfekt!
Har tagit ledigt på måndag så jag hinner samla krafter ha ha... men tjejer!ni kanske hinner en fika med mig på måndag mitt på dagen då?

kram
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar