måndag 15 februari 2010

Piggare! Så håll ut ni förkylda!

Snyggt drugey, jag diggar frillan stenhårt! Är ju också lite mörkare än normalt för tillfället, känns liksom passande när det är lite mörkare än normalt ute....

Och cooley, förstår att det känns motigt, men ta inte omtentan som en alltför stor motgång. Det är okej att det inte alltid går vägen. Vore konstigt om det gjorde det. Men det är klart att man blir less och bara vill ge upp när allt känns skit. Men what doesn't kill you makes you stronger. Och detta kommer inte döda dig, det vet jag det!

Vad himla mysko att vi allihopa var sjuka förra veckan haha! Jag menar det är iaf inte så troligt att nerdey fick bacilluskerna av mig!

Men som sagt, trots förkylning hade jag fullt upp i slutet av veckan och i helgen! Projektet som jag är med i på ett hörn hade kickoff i fredags på nationen och det ville jag ju inte missa! I slutet av kvällen var jag så hes så att jag knappt kunde prata, ljuden jag fick ur mig lät bara som plågsamt kraxande!

Och efter stängning fortsatte vi hem till några som bor i närheten av mig. En kille i korridoren hade världens roligaste maskeradlåda, vilket resulterade i en mängd olika klädkombos, den ena mer kreativ än den andra...


Guten nacht! /Håkan Hellström goes afro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar