söndag 21 februari 2010

Min helg.

Min helg har långt ifrån varit så fartfylld som mina helger vanligtvis är. Inte för att jag är tjejen hela dan, men den här helgen har verkligen varit associal. Den började med att jag skrev klart min hemtenta innan jobbet i fredags och sen har jag inte gjort annat än att sitta i soffan och sticka och sitta i kassan på Coop. Nu ljög jag lite. Jag åkte faktiskt ensam till Kista igårkväll och tittade i affärer. Åt lite på deras foodcourt, ensam. Köpte en födelsedagsklänning, ensam.

Jag tror dock att jag behövde lite ensamtid. Det var tråkigt, absolut, men också lite skönt. I vanliga fall när jag är ensam är jag det allra oftast med min sambo. När man bor som vi gör är det svårt att avskärma sig. Efter den här helgen känner jag mig om möjligt ännu mer laddad inför nästa helg än vad jag varit tidigare. Det kommer bli så grymt! Fika i veckan?

Fred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar