torsdag 11 februari 2010

förkyldast!!

Nu börjar dagarna smälta ihop!! skolajobbaskolajobba...... Det tar aldrig slut, och vad får man för det.....?? En förkylning av den värsta sorten. Känner mig lite missnöjd över situationen



Strindberg är stora ämnet i skolan just nu, jag spelar dottern i "Moderskärlek". Dottern är en mycket ensam och tragisk person som inte kan slitas från sin mor, modern har nämligen hjärntvättat henne till att känna så. Det låter inte så kul, men de e de. Strindberg har fan humor! Men i morgon är det dans på schemat, men lärarna har inte satt upp stänger till balett övningar så vi ska dansa salsa i stället "olé!!" Ska bli sjukt kul.

Killar eller rättare sagt män med ring i örat trodde jag inte förekom längre, men se då där hade jag fel. Det förekommer! Se er omkring och var inte rädda för vad som kan dyka upp.

Hoppas ni andra klarar er från förkylning, perdey jag hoppas du blivit kryare.

Ett filmtips för övrigt. Singin in the rain med bla Gene Kelly, kungen av musikalartister. Sorry Pernilla. Fantastisk på alla sätt! Den har allt en förkyld flicka kan önska sig i februari månad. Ett måste alltså (:

Solong

Nerdey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar