torsdag 18 februari 2010

Crazy boring årstid


Jag vill bort, precis som alla svenskar vill! Inte TILL något utan BORT ifrån något. Jag vill aldrig mer jobba exempelvis, det tar upp för mycket av mitt liv. Fast ibland är det ju bra att få vara lite "normal" också.

Detta är min 4 vecka som sjukling. Såg på TV4 efter tio nyss. Det handlade om en lite pojke som inte hade ngt immunförsvar. Kanske jag e en av dem få procenten som inte har det i Sverige. Skulle inte förvåna mig. Jag och brorsan pratade gener häromdagen. Han har på något sätt knyckt alla dem bra.
Han har örn syn, jag är blind, han blev lång och ståtlig , jag blev pygmé, han är aldrig sjuk, jag kan väl gämföra mig med gollum, han har "tuffa" slagsmåls ärr, jag har tragiskt blindtarms ärr. Ja så där fortätter det.

Nä allt var ju så mycket roligare i Egypten, där jag sörpla mango juice och partade med ryssar!

Som toppen på moset stirrar jag in i den smickrande bilden drugey lagt upp på mig för att hylla den här schulman.

Bara en fest kan rädda mig nu.... Drugey jag kommer!!

Nerdey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar