tisdag 9 februari 2010

Feber! In the morning, feber all through the night..

Och jag som trodde att mitt halsonda berodde på en jädra massa skrikande på karaoke-golvet i lördags! Ni hörde ju min sexiga whiskey röst i söndags! Nu låter jag mer som en kraxande tant med målbrottsinfluenser... rösten spricker och har sig och i eftermiddags kom jag hem med feber också... Fy fabian vad det inte var ngt som jag hade lust med!

Men visst var det mysigt att träffa er och speciellt drugey såklart som jag inte hade sett på ett bra tag! Så skönt att känna att allt är sig likt även om man inte ses på ett halvår! Och just det, www.kkaraoke.se är länken till karaokestället! Check it out eey!

Och håller med dig cooley, det är verkligen segt att vara student ibland och att aldrig känna sig ledig. Som nu när jag är sjuk, man kan ju liksom inte bara sjukskriva sig sådär, man förväntas ju hinna med samma mängd arbete, om man är sjuk får man bara mindre tid på sig... Blä!


Ja, såhär kul har jag det! Nu väntar ytterligare en ipren, tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar