tisdag 9 februari 2010

Lasagne-mage!

Tjingeling!

Vad trevligt det var att träffa er i söndags! Ibland räcker en liten fika sådär, lite update och sen tillbaka till våra aktiviteter. Tyckte synd om dig Drugey som skulle jobba! Du såg rätt besvärad ut över det...
Jag drog med mig Cooley och gick omkring på åhlens och kände mig hög...trött...

Jag lagade storkok(lasagne) i lördags... sedan dess har jag ätit lasagne typ till lunch och middag i 3 dagar. Min mage pallar inte mer lasagne! Den kniper och har sig och imorse vaknade jag av att det smakade typ galla i munnen. FY FAN vad äckligt alltså!
Ikväll blir det till att laga en morrots-soppa!Grönsaker yammi!kanske lite lax...

Låg i sängen igår och tänkte på sommaren och min bästa date ever!
Daten som gjorde att jag gick på moln i flera veckors tid. Spontana kyssar, roligt ihop, otroligt god mat och bara!
Slängde iväg ett sms till Mr Hello därjag skrev att jag ser framemot onsdag och att jag saknar hans sällskap(har inte hunnit ses på typ 3 veckor!)
Tillbaka kom, "ses vi på onsdag? box och middag?"
Vadå?! det lät ju som att han glömt bort att vi skulle ses eller? Jaja vi får väl se om onsdagen blir mysig eller inte... har på känn att det kommer komma upp jobbiga ämnen.

Jag är inne på v 3!Jag kommer ju bli revirginized! Hahaha

Tjejor! ska ses hos mig på torsdag och äta lite mat:)?tror det blir renskav....

Och Cooley, ja, jag har tänkt på det där du sa om att aldrig vara ledig när man pluggar... jag förstår verkligen att det är jobbigt! Det var just därför jag inte orkade plugga... för att jag tycker det är skönt att prestera på jobbet och sen kunna se vad man åstadkommit och gå hem och kunna tänka på annat:)
Kämpa kämpa!


Puss på er!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar