onsdag 17 februari 2010

Alex Schulmans födelsedag.

Idag fyller hela svenska folkets nallebjörn Alexander Schulman år, och då tänkte jag, hur kan man bättre fira denna högtidsdag än genom att lägga upp en otroligt osmickrande bild på Nerdey på Läderbyxan? Jag tror att han skulle uppskatta gesten faktiskt. Han kanske skulle bli lite rädd först, för jag misstänker att han inte har sett så många människor i misär i sitt liv, men sedan tror jag att han skulle uppskatta spektaklet. Allt som inte dödar gör en starkare, som det så fint heter.

Själv har jag firat denna morgondagens nationaldag genom att inte skriva på min hemtenta i litteraturteori. Jag har istället ätit sjukliga mängder mat och glass på Jensen's Böfhus tillsammans med min sambo, sovit en stund på maten, fikat med FiaFluff och gått på kör. Efter en stunds stilla kontemplation inser jag att det varit en förträfflig dag, denna sjuttonde februari. Den är värd ytterligare en osmickrande bild:Jag hoppas att ni längtar efter min födelsedag, för det gör jag!
Fred Flinta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar