torsdag 18 februari 2010

Härliga torsdag

Hej ångestgänget, här kommer ångestdrottningen själv!

Håller med dig där Nördey, men vill bara BORT men inte TILL något speciellt. Beställde igår en bok som heter "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" och titeln är ju lite lik vårt tankesätt, fast lite mer... dramatiskt. Så, då har jag muntrat upp det här inlägget lite!

Jag sitter här med min 750-kronors bok i finansiering och fattar ingenting. Jag är så otroligt trött på att känna mig oambitiös, osmart, omotiverad. Allt ska in på så kort tid, pressa in det bara!

Äsch jag orkar inte ens klaga längre, så orkeslös är jag. Jag vill känna att jag har tid. Jag vill gå till frisören. Träna. Vad som helst. Men jag kan inte, för om jag gör något så har jag bara dåligt samvete för att jag inte pluggar.

Jag orkar inte!!! Ge mig ett piller som sätter mig på autopilot så kan jag vakna upp lagom tills terminen är slut. Det känns som att jag balanserar på kanten till sammanbrott hela tiden. Jag vill bara att livet ska vara lite enkelt ibland. Jag känner mig trött på den här skolångesten, vill bara få det klart nu. Skön känsla att jag inte ens kommit igenom hälften.

BLÄ OCH SPY OCH BAJS/ Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar