måndag 22 februari 2010

och min helg.....och min dag!

Min helg.... har vart väldigt lugn. Efter en veckas sjukdom så tvingade jag mig själv att ta det lugnt. I fredags satt jag hemma och kollade på sex and the city i soffan, chattade med en gammal sommarfling "military guy" vilket var väldigt mysigt:) och sen kom Nerdey hem till mig sent sent och sov hos mig. Och jäklar vad bra och djupt jag sov... Jag saknar nog sällskap av en anna person i mitt hem trots att jag inte tänker på det.
Mina grannar hade en vrålfest så jag och nerdey vaknade vid kl 4 på morgonen...det var dunka dunka och saker som föll på golvet och skrin...men vi somnade snabbt om.
Lördag bestod av nästan ingenting... fast det gjorde det visst, men det vill jag inte´berätta nu:)Ni får vara nyfikna haha.

Söndagen hände det grejer. Jag var och tog en fika med mr upptagen, vilket var väldigt trevligt! Sen åkte jag hem och låg i soffan...sen åkte jag till pappa och åt lammytterfilé med gräddsås och ugnspotatis ,mmm! Syrran var med och det var väldigt trevligt! Den klassiska söndagsmiddagen med familjen:)

På vägen till pappa ringde jag till Mr Hello då han åker på resa en vecka framöver(en plats där inga telefoner eller nätverk finna)...ville bara säga trevlig resa och snacka skit, vilket vi gjorde. Sen när vi la på kom jag på att jag inte kunde hålla mina känslor och tankar inne längre!! Som Cooley sa till mig för ett tag sedan, "jag skulle kissa på mig av att hålla det inom mig!" Så kände jag nu!Jag betsämde mig för att ringa upp honom igen och jag förklarade att jag förstod att båda var väldigt upptagna personer men att jag behövde höra om han inte träffade mig för att han inte vill det längre eller om han uppriktigt varit upptagen... Jag fick till svar att han verkligen varit upptagen och inte nog med det!han sa att vi borde prata när han kommer hem för att"vi har setts ett tag nu och vi tycker ju om varandras sällskap, och jag undrar ju ibland om du är upptagen och inte kan ses eller inte vill...vi kankse ska bestämma vad vi är och vad vi vill med varandra, ta det här och betstämma vad vi vill" Alright!!! Det var en sådan lättnad att få höra det och dessutom säga att jag tänkt på det! Även om vi inte kommit fram till någonting ännu så känns det bra att vi båda vill reda ut det här.

Ska jag vara ärlig så har jag inga förväntningar... vilket är bra. Men jag önskar ju att vi kan bli på riktigt:) Jag har lite fjärilar i magen.... jag kanske visst har förväntingar som jag försöker skymma undan?!
Vi får väl se!

Jag ser iaf fram emot fredag för då attan!Då ska vi skaka rumpa hos Drugey!
:)

Måste också berätta om min dag idag! Helvete vad kallt det är! Apa vad kallt det är!!
Jag gick utanför dörren och tänkte"usch vad kallt, men jag ska bara åka tunnelbana" När jag komemr fram till stationen så är hela linjen avstängd(vilket den fortfarande är!) Ersättningsbussarna är knökfulla och det står typ 80-90 pers vid varke station!
Bara att glömma tänkte jag... gick tillbaka hem och klädde om till "23 grader kyla kläder" skidbrallor, skidjacka,skidvantar, mössa och kängor. Det var bara att gå in mot stan i 50 minuter! BURRA BURRA vad kallt! På vägen mötte jag upp en kompis från gymmet. Trevligt med sällis iaf.

Nu blir det att klä på mig igen och knata hemåt igen...och då ska jag ta ett varmt bad och ligga i sängen med sex and the city och läsa bok! härligt:)

Drugey!Jag är på en fika i veckan när kan ni? Jag kan närsom!

Puss och kram ,ses på stan!

/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar