söndag 14 februari 2010

söndag och förkylning! nothing can stop me!




Åh!

Nu har den kommit till mig med! Mr Hello eller någon alla andra omkring mig som snörvlar har smittat mig!

Jag har ingen ro att vila kroppen när jag själv inte får bestämma att jag ska vila.
Nu har jag tvättat en tvätt och bakat hallon och blåbärsmuffins!
Härlig allhjärtansdag! Inte för att jag riktigt bryr mig om den här dagen faktiskt...
Nördey som också snörvlar ska komma hit ikcäll och äta middag1Vi ska fira våran vänskap istället:)

Imorse lagade jag brunch till mig själv... stekt bacon stekt ägg ,pressade färsk juice av apelsiner och lite glass till sist.
mmm! Jag ska allt bli frisk ska ni se!

Nu ska jag och Doddo mysa i soffan och titta på film!snörvla vidare!

puss på er och glaaad allahjärtansdag!

/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar