torsdag 11 februari 2010

torka and i go crazy!


Igår var jag på date med mr Hello....

Märkligt! vi hade inte sex! han var helt off men attans vad roligt vi hade! Tävling i att äta kokosbollar slutade med att jag inte kunde andas och han låg på golvet och skrattade med tårar i ögonen...jag... jag stod och skrattade trots att jag inte fick luft och det kom kokosboll ut genom näsan!Ja tjejer ni vet ungefär som med vatten i munnen... Jag grät så jag fick ont magen och det sitter fortfarande kokosflarn i näsan långt upp.

Drack Chianti (vino de toscany) och lagade bulgursallad och tittade på film och låg sked...
ska JAG nöja mig med det??!

Jag börjar bli rädd av tanken att få vänta typ 3 veckor till...
I want more!

Annars har det vart en ganska långtråkig dag.Har precis lagat morrotspuré och kokat ägg. Ska väl smutta lite på det och äta potenssänkande provianter.

Cooley: kämpa kämpa så hörs vi på fredag kvää.
Drugey: snyggobilder!
Pördey och Nerdey:krya på er!

Sexey vill ut och skaka rumpa men plånboken räcker....knappt till det. Så vi kan väl skaka rumpa på ett billigt sätt;) ?!haha

Puss och guten nacht!

1 kommentar: