torsdag 4 februari 2010

Onsdagsdrink.

Igår var en helt vanlig dag. Jag hade seminarium på morgonen, åkte och tränade efter det och käkade lunch med min sambo och hans kursare på Primo vid Odenplan. Sen åkte jag hem, satt och stickade lite och gjorde mig iordning innan mitt körrep. Körrepet var trevligt så som det för det mesta är. Vår körledare var borta så en kille i kören höll i det. Eftersom kören fått tillökning var det inte helt förvånande att vi efter kören skulle dricka en liten drink.

Jag drack inte mycket. Som vi alla vet är Drugey mer för piller än för alkohol. However måste någonting gått fel, för plötsligt var jag den mest festliga personen i lokalen. Jag kan inte själv förklara det. Kanske hade det att göra med att jag sovit rätt kasst de senaste nätterna, jag vet inte. Men i natt sov jag i alla fall gott, åh så gott.

Jag tänker att det skulle vara jätteroligt om det gick en söt första alt i min kör vid namn Cooley. Jag vet själv att jag lät blir associal om jag inte har projekt i mitt liv som "tvingar" mig att umgås med folk. Och i det sociala spelet mår jag bäst.

Jag tror nästan att det gäller oss alla. Ser fram emot kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar