fredag 19 februari 2010

fittslitarmaskinen och chillinggängets galenskaper.

Hej på er:)

Att titta in på bloggen idag gjord min dag:)
Jag blir så glad så det värmer i hela kroppen!

Igår blev jag en backup-plan för fredrik... han hade köpt biljetter till chillinggängets föreställning på dramaten, men han s tjej gjorde slut efetr julafton så jag fick gå istället:)
Vi satt på rival och åt chevre chaud!så jjjävla gott!men honung och valnötter och sallad.. mmm!
SEn gick vi en promenad till dramaten och såg den här pjäsen.
Hur ska jag sammanfatta den?
Helt galen! Typisk våran galna humor... det dimper in sjuka skämt och heelt oväntade saker under de 2 timmarna man är där. Bland annat när en av dem blir arg på andres för att han har tjej och uppfinner fittslitarmaksinen"som hittar alla fitoor och sliter dem i stycken"..ööö okej?! Jag skrattar se å jag grät!
Riktigt trevligt var det att börja mitt liv utanför min borg av kuddar i sängen med dramaten!
Im back on track babies!

Jag har legat i koma i min säng sedan i söndags... igår kom jag tillbaka till verkligheten och åå vad skönt det är att komma tillbaka!Sängen har varit mitr fängelse...jag har gått omkring och ätit ätit ätit och sovit.
Legat i raggsockor,hoodtröja och långkallingar... sexey sexey!

Jag är nu inne på v 5! Jag sa det till Cooley, på Drugeys födelsedagsfest kanske jag hittar någon och får napp?! Måste byta ut mina killar...haft dem i snart 2 år nu!

Vill ni komma förbi mig och titta på film lördag kväll? Meddela mig!Förd et vore ju mys myys!

Låt oss starta en positiv dag och vecka from nu:)

Jag älskar er!



cooley
nerdey
pördey
drugey!

Ni är min grund som jag står på!
Jag vet att ni alltid finns där och det känns så otrologt tryggt:) Stod på ballkongen och rökte igår och tänkte på det... vad tom tdet skulle vara om ni fanns.
Och jag finns alltid där för er:) glöm aldrig det! Bara att ringa och beklaga er, sprudla av gläje eller gråta kameltårar!

spank on your tight goodlooking asses!!

;)
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar