torsdag 15 oktober 2009

Varför detta Kokoshat!?

Så märkligt detta är - men jag har också en historia om en kokoshatare! Jag och Lollo delar många saker här i livet, som smaken för män, något sött efter maten och The Body Shop's härliga kokosbutter. Det är helt enkelt det bästa av de bästa, och det finns inte ett ställe på kroppen där jag kan motstå att smörja in mig med mitt bodybutter. Huvud, axlar, knä och tå - I spare no expences när det kommer till mitt kroppssmör.

För ett tag sen hade jag tagit ett ljuvligt bad innan jag åkte in och fikade med några vänner. Efter mitt bad gjorde jag som vanligt och riktigt oljade in mig från topp till tå och kände mig som en riktigt het kokosnöt på väg till fiket. När jag kommer fram säger en av mina kära vänner, som aristokratisk som han är inte är för vulgär i sitt sätt att uttrycka sig, "Kokos. Det är den mest degraderade formen av doft", liksom helt på tal om ingenting om det inte vore så att jag satt där och verkligen osade kokos.

Jag tycker inte bara att det är oartigt att poängtera att man inte tycker om hur någon luktar, jag tycker dessutom att alla kokoshatare har fel! De måste ha förlorat något känselspröt i näsan och dessutom sin totala doftmedvetenhet. Kokos är retro! Cocos i back!

Vänj er, för det råkar vara så att de sexigaste tjejerna i staden luktar kokostopp!
Fred!
/Drugey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar