onsdag 21 oktober 2009

Musikterapi

Igår hade jag en kväll för enbart "egentid". Städad lägenhet upplyst av ljus överallt. Det där mjuka ljuset som får det att värma i hjärtat då det förknippas med så många mysiga stunder. Behagligt varm för att gå omkring i underkläder utan att frysa. Lugn musik som strömmar ut genom högtalarna medan badet fylls upp... Doppar ned fossingarna i vattnet och kryper ihop och den där pusten med dem sista bekymrena kommer och allt känns behagligt. Jag ligger där och fyller mitt huvud med bra tankar. Telefonen ringer och jag har ett kort samtal med mr Hello medan jag ligger kvar i badkaret. jag nämner ingenting, för den här känslan vill jag inte förstöra just nu...Vi pratar om att ses och säger godnatt till varandra.
Raggstrumpor,hotpants och sport-topp , jag trippar runt i det behagliga ljuset och har inte kännt mig så fin på länge:)
Lägger mig i sängen i det fluffiga täcket och somnar....

Vaknade upp till John Legend´s High som fick mig att behålla det där mysiga humöret ifrån gårdagen. Fortsatt dagen med House musik i rätt tempo som fick igång mig och nu känenr jag för en utgång i helgen:) Känner ni för det tjejer?
Musiken påverkar mig så starkt! Tappar jag humöret sätter jag in propparna i öronen och låter musiken lyfta mig... Just nu går Kings of Leon på ipoden och jag ska strax strax ta tag i lite arbete och sedan iväg på kurs.

Love
/ Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar