lördag 17 oktober 2009

Jag har blivit en mes.

Kom på det alldeles nyss. Jag är nämligen ett obotligt fan av svåra filmer, böcker och musik. Det är liksom fakta, transporterat genom tiden utan att förändras - trodde jag.

Nu har jag under de senaste två veckorna förändrats. De bästa filmerna jag har sett under dessa veckor har nämligen varit: He's not that in to you, Flickvänner från förr och sunshine cleaners. Jag reflekterar fram och tillbaka vad detta beror på och kommer fram till att det är litteraturhistorians fel. Min hjärna och mitt hjärta orkar inte mer seriositet. Den vill ha romantik, komedi och korkade dialoger.

Cooley, jag är rädd att jag har gjort något konstigt med den fina designen. Du kanske kan fixa så att vi kan ha en kort beskrivning på något annat ställe än precis på byxorna?

Love y'all!
/Drugster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar