torsdag 22 oktober 2009

rapporer, körlektion och lunch

Dagen började väldigt bra. Steg upp svintidigt och hade en riktigt bra körlektion då allt flöt på och nu känns det ju faktiskt som att jag kör på riktigt...utan att tänka. Det flyter på bra!

Åkte tillbaka till jobbet där min motivation inte är på topp tyvärr.
Gjorde det jag skulle och sedan lite till. Tog ut en rapport som bland annat baseras lite på vad jag presterad under veckan som skickas till alla ekonomichefer och min chef. Den såg inte bra ut. Tvingas skicka ut den imorgon och jag vet att det kommer bli reaktioner på den... Nu blir det till att lägga i femans växel på jobbet och få ned siffrorna.

Lunchade med en vän idag. Riktigt trevligt och vi pratade både män(mes-tofflor) och jobb.

Nu sitter jag här och är helt slut. Som en bebis med alldeles för många intryck.

Imorgon blir det kurs halva dagen och sedan middag hos Cooley! Ser jag framemot!

Och du drugey! Fasiken, är inte du en fattig student?!!;) Shoppat loss sådär dagen innan lön va...

Toodles
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar