onsdag 28 oktober 2009

gott och blandat

Här sitter jag mitt i alla flyttkartonger och tänker, fanken vad skönt med ny miljö snart!
Jobbet flyytar till ny lokal på fredag...alltså är jag ledig då:)
Har jobbat konstant i 3 veckor nu. Har blivigt så utmattad av allt på sista tiden så jag börjar böla för precis vilken löjlig sak som helst i slutet av dagen.
Nu blir det välförtjänt långhelg!

Igår var jag hemma hos lilla farmor på födelsedagsmiddag. Det brukar alltid sluta med bråk memllan pappa och farbror micke. Men igår satt vi och skrattade så att tårarna rann. Nästan hela familjen parmesan italiano samlade och åt spaghetti bolognese. Härligt!Kul att känna att knäppa familjen är det bästa jag har ibland.

På fredag blir det fest hos mamma på kvällen. Etagevåningen kommer fyllas med många internationella folk och det kommer lukta fis av osten och mustigt av vinet...ser jag framemot!Syrran ska med också!rajraj hem tilslammans efter det.
IKEA står på listan på fredag också. Försöker visualisera hur det ska se ut i min lya. Nu har jag iaf valt stil på lägenheten nu är det bara att fördela mina inköp varje månad. Svårt det där... och jag lyckas alltid "live on the edge" i månadens slut hehe...som Drugey sa, att kankse är det spänningen att leva på så lite pengar som är får en att spendera den där femhundringen som jag borde sparat?

Sen blir det Hallowen party på lördag. Lite måttligt road av det faktiskt. Tjejen som ska ha festen har precis monterat in en strippstång i sitt vardagsrum(permanent)så ni ser stuket på festen?
Hon ska vara sexy french made och så kommer catwoman och sexy nurse såklart. Vad Hände med det hederliga spökliga?! Jag vill ju vara djävul och se frankenstein, vampyrer(helst patterson från twilight!), spöken osv.
Får se om jag känner för sexig fest på lördag. Och förretsen ag har lämnat in mina sexiga lack stiletter hos skomakaren så snart kan jag gå ut och skina på gatorna!

Ska plugga teori till körkortet. Och apropå det så har min körskolelärare addat mig på fejjan. Får se om det blir någon fling där;)Riktigt rolig kompis kan det iaf bli...

Mr Hello ligger hemma sjuk, börjar bli sugen på hankypanky nu!!

Ciao!
//sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar