onsdag 14 oktober 2009

cocos




Cocos på er alla!




Idag hände nog det märkligaste på länge!
Jag vikarierar för en kollega som är på semester och för att göra hans arbete så sitter jag på hans plats...
Imorse tog jag en dusch och kände att , usch vad torr jag är...så jag tog fram min bodybutter, lukt-Coconut.
Har fått kommentarer som...mmm vad gott du luktar osv... men när jag satt på min kollegas plats så utbryter en kollega(som jag inte känner väl alls!) -Är det DU som luktar cocos?!- Ja, det är det sa jag med ett smile.
- Fy vad det luktar starkt och illa! Jag hade besök av några hemma som luktade cocos och det försvinner ju aldrig ut ur huset! Usch!
Varpå jag svarar att oj, ursäkta jag ska tänka på det till imorgon, att jag inte smörjer in mig. Och jag får "det svarta ögat" av henne som säger att det skiter jag i ungefär...
Jag sa snällt att jag är ledsen men jag kan inte gå och duscha av mig det nu och så är det .
Min fråga är HUR fan man kan uppträda på det viset?!Nu är jag en ganska öppensinnad och "stark"person och bryr mig inte så värst! Men om det hade vart en lite mer försynt typ , så hade denne tagit illa vid sig.
Aja, hon ställde sig till slut upp och sa , nä jag kan inte vara här det sticker i näsan, säg till när du byter till din plats, jag går ut till köket sålänge.
Väl i köket så säger jag till när jag är klar och hon säger att hon tycker det är sjukt att hon fått byta plats pågrund utav MIG?!!! My good. Få dig ett nupp människa! Bitterfitta
De andra omkring mig höjde på ögonbrynen och skickade mail att jag luktade gott och inte skulle bry mig.


Vuxna människa!Behave!


cocos åt folket!
//
Exotiska sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar