fredag 16 oktober 2009

Kassler någon?

Ni är väl för härliga! För mycket fest, för mycket kokos, för mycket tacos, ja vad kommer härnäst?!

Utan att spä på klagosången allt för mycket måste jag ändå säga att jag är lite för trött för mitt eget bästa theese days. Det måste vara mörkret, och man märker det så tydligt. 10-11 timmar per natt räcker inte längre! (Ja, jag har ett spädbarns sömnbehov)

På tal om svamp.. Erhm.. I de nedre regionerna.... Så kan jag till dig Sexey meddela att jag har läst att män kan ha blivit smittade av svamp från någon tjej och sedan föra det vidare. Så om mannen du talar om är mr upptagen kan det väl mycket möjligt vara så, med tanke på att han doppar både här och där... Nästa gång ni ses blir det mindre massageoljor och piskor (?) och mer gemensam svampbehandling! Låter som att det inte finns något som är bättre för sexlivet!


Vi avslutar med en kasslerkvinna!
















Skoj fredag på er/ Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar