onsdag 7 oktober 2009

snörvel

Cooley, jag hade blåsor i hela munnen och ville också sova igår! Dock för att jag är förkyld...
Ska köra idag igen och det tar emot, att vara uppmärksam på andra bilar/personer/filer/hundar osv....är svårt med bomull i huvudet! Så alla trafikanter som läser bloggen. Kör i inte i täby/sollentuna trakterna...för då risskerar ni ett bomullshuvud i trafiken.

Jag blir så jävla grinig när jag är sjuk. Kan få riktiga vredesutbrott (inombords) just nu är all den energin riktad mot en "mr upptagen" och det är samtidigt skönt men väldigt jobbigt. Jag förtjänar någon som vill ha mig...bara mig!

Satt med revisorn hela morgonen och visade lite rutiner osv som mitt arbete innebär. Tog några stickprover och det var tungt när jag inte kunde andas genom näsan,nös och dessutom fick svårt att förklara vissa saker.

SUCK! Kan jag få bli frisk snart?!

Ska till frankriek på 100 års fest då min gammelmorfar fyller år. Han och gammelmormor har vart ihop sedan de var 20 bast! De har gått igenom både krig, barn, det ena och det andra. Idag så ser de på varandra med kärleksfulla ögon och säger "chéri" ..... Hur lyckas man hålla kärleken i liv sådär? Måste man blåsa lite på glöden så att elden sätter fart igen? Lite bråk, diskussioner och det där "make up" sexet/myset. Tror det är viktigt! Och långa dagar i sängen med vin, mat och kärlek mmm. Visst förskönar jag förhållandet nu. Men jag saknar det där.Jag vill dela min vardag med en speciell.
För efter 2 år med "mr upptagen" så känns jag som på låtsas. Jag är inte inkluderad bland hans vänner"på riktigt" då jag inte blir bjuden på fester osv och inte hans flickvän "på riktigt" då han redan har en hemma och ändå så har jag kännt mig som den närmsta vännen och flickvännen hela tiden....den som alltid ställt upp. Nu är det faktiskt dags för mig att bli "på riktigt".

tack för mig och det gott mina hjärtan!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar