söndag 11 oktober 2009

hötsmys

Hej!

Snart är det en ny vecka... jag tänker långsamt byta temat klagan mot välbefinnande.
Jag har som många av oss haft en ganska tung vecka men den avslutades med lite boule spelande och buffé i fredags med jobbet. Väldigt roligt och trevligt! Vi avnjöt massor med mat och efterrätt i gott sällskap och gott vin, mmm. Jag som fransyska, borde ha boulespelandet i generna....visst det gick bra, men inte var jag bäst inte! Men jag slog den personen som jag ville slå...det var det viktigaste;)

Lördagen steg jag upp i ottan och öppnade på gymmet. Hade planerat precis ingenting efter jobbet... skulle strosa lite på söder , mitt hjärta. Det gjorde jag, satt på nya kaffebaren på st paulsgatan och läste och drack en te (söderblandning såklart) kände mig snygg i den härliga höstoutfiten...klassiskt a la sexey, oui oui, parfait!
Sedan träffade jag fredrik en kompis, åt luch på fotöljen hornsgatan...tog en långpromenad längs götgatan hammarbhamnen, sist men inte minst söders små hemliga smultronställen och sedan tillbaka till mariatorget.Kul att träffa honom och shitchatta lite... Tänkte unnan mig en solning på gymmet och värma mig en stund, men fick ett samtal av min syster som bjöd hem mig på tjejmiddag. Samtalsämnen, bajs, kräks, sex och killar hahaha känner ni igen det här tjejer?!inte direkt pyjamas och kuddkrig;)

Söndagen började med läsning av twilight och new moon!!sååå bra! LÄS!

Sedan lite brunch på Clarion med vänner och gudfar.. där bland annat Carola befann isg, hon hälsade på mig då hon kände igen mig från Pingstkyrkans tid hahaha (jag var INTE med i den, men en vän var det, tjejer ni vet vem hon är i guess).
Bio och såg flickan som lekte med elden också riktigt bra! En superhelg:) och trots att det smattrar på fönsterbläcket och mörkret fallit för länge sedan så känner jag mig på härligt humör.
Tända ljus i varje rum, min dator och spotify igång, ett varmt bad som tappas upp... jag känner ett välbefinnande som jag inte kännt på länge.

Blir så glad att höra Pördeys äventyr! saknar dig vännen. Jag ska kolla biljetter till Wien vid löning.... för jag SKA komma!

grattis mallan och mackan!! ni är fina ihop!

love!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar