fredag 23 oktober 2009

Bingballabu, hemmafru

Spännande dag idag, fylld av bak, matlagning, tvätt, plugg och eventuellt lite träning om det hinns med! Jag gillar egentligen sådana här dagar, men det är lite pinigt att erkänna. Jag menar, kom igen, 21 bast och gillar att tvätta strumpor och knåda degar!

Men jag kompenserar dessa tantfasoner med att vara olydig! Jag bryter nämligen i skrivande stund mot en regel...... Jag kommer dra över min tvättid med en halvtimme, och till på köpet är tvättiden efter bokad! Oj oj tänker ni, hur vågar hon?? Ja, jag kan bara säga att ni inte ska låta er luras av de husliga sysslorna, för under ytan finns allt en liten gangster!

Ska gå ner i tvättis om en stund, och om ni inte hör av mig mer så kan ni väl komma och se efter så att någon ilsken granne inte har torktumlat mig sönder och samman som straff. Tack. You know where I live.

Idag ska vi ha en liten tävling på bloggen! Den som gissar rätt på vilken som är min favoritstringtrosa vinner en klippning av min vän Bobby, kändisfrisören! Eh, ej. Men den som gissar rätt på vad det är på bilden vinner en bit deg som jag nyss upptäckte mellan fingrarna. Guess away!



Syns på stan, skumbanan.

1 kommentar:

  1. Jga gissade ju rätt på typ 5 minuter:)
    Bygel från en bh!
    Big boobs Cooley!;)

    SvaraRadera