tisdag 6 oktober 2009

Il est temps de changer unpeu!

Tidig morgon på jobbet idag. Duktig! För i eftermiddag ska jag iväg på körlektion..hoppas jag får ut mycket av den för nu närmar sig uppkörningen.

"Mr hello" har hört av sig väldigt mycket sista dagarna från sin roadtrip. Han valde att besöka min ö på västkusten i frankrike där jag växt upp på somrarna:) Han vart väldigt nöjd, skickade mms med sig själv därifrån och ringde en stund...och jag blir så glad så jag hoppar i soffan i min ensamhet haha! Ska bli kul när han kommer hem igen...och mmm;)

Jag har funderat på min situation. Jag är bara 22 år gammal ändå hunnit med en hel del...bott hemifrån i snart 5 år, skaffat ett eget hyreskontrakt, snart tagit körkort, jobbat i snart 3 år på företaget som ekonom av olika slag. Är det dags att gå vidare? Prova på nya utmaningar. Jag och alla omkring mig vet om att jag är en väldigt kreativ,språkkunnig , spontan person....ekonomiassisten klingar kanske inte som det rätta yrket?!trots det så har jag lärt mig enormt mycket och kunnat hålla mig i tyglarna så att jag inte "freakat ur". Börjar inse att jag är en väldigt tålmodig person och att jag blir helt annan på arbetet.Klarar nog vilket arbete somhelst.... men jag vill ju hitta det som tr fram det bästa ur mig.
Funderat på en utbildning på Nakademin som är förpackningsdesign och form. Ska kika lite på den eller så ger jag mig in i en anna bransch. Jag berättar mer när jag haft ett telefonsamtal om det.

Förkylningarna bara sprider sig!och jag är en av dem drabbade nu...fy!

Jobba!jobba!

Fika någon?! ikväll eller imorgon kväll?
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar