fredag 2 oktober 2009

jag tror jag faller

Nu var det en vecka sedan jag var på den där underbara daten... och han har hört av sig nästan varje dag, bara för att säga hej. Det är ju positivt!
Nu åker han bort i en vecka och ska roa sig med bästa kompisen. Det låter förövring välgt kul! Åka runt i en värstingbil och ha massor av tid för att snacka, relaxa och bara njuta av ledigheten och samtidigt se flera städer i Europa.Kan det bli bättre?!
Tjejer, roadtrip som cooley sa, när vi har körkortet! Turnering för bloggen;)
Det jag ville komma till är att jag saknar närheten....närvaron av honom. Ser framemot när han kommer hem!
Jag tror jag faller för honom....elelr det gjord ejag redan i början. Men jag måste ha i åtanke att han inte vill mer än det här.. och fungerar det inte förmig så får jag vara ärlig och säga det rakt ut till honom.
Tills dess så kommer jag ligga i med mina körlektioner och läsa massor med teori!

Alla på jobbet är sjuka, alla på tåget bussen och gymmet också! Jag går omkring och har lite ont i halsen och är trött nästan hela tiden... har varken råd eller tid för att bli sjuk! I helgen ska jag kura ner mig i sängen och läsa Twiligt som (JA NERDEY) är helt underbar att läsa! Sensuell, härlig stämning, spännande och ganska mysig bok. Läs den!

Annars tänkte jag höra med girlsen om någon ville köra en tacokväll med film ikväll eller imorgon kväll?! ring:)vore skoj.

Just ja brazilian wax this weekend! Nice!

Fire out
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar