torsdag 15 oktober 2009

ska vi plocka svamp?







Ja, då var det en cocosfri dag idag!



Revisorer som snurrar omkring mig.... backar för 2 personer och det mycket att göra!
Imorgon ska jag upp kl 04:30 för att dra iväg på körlektion, inte så mysigt

Vart tog höstmyset vägen?! Jag skulle ju hålla det i mig hela veckan hade jag tänkt mig.
Plocka svamp i skogen och ta det lugnt...nä, istället blidde det svamp någon annanstans!
Fruktansvärt jobbigt!det kliiiaar!
Så går det när man inte har sex på länge! och tar upp det igen.... om man är känslig för den personen.Tänk att vissa är allergiska mot sina partners, vad tråkigt...svamp plockning året runt.... hehe nu ska jag inte vara sån. Snart är det helg!!




Nu ska jag och pevaryl bli BFF:S och så ska jag sova.

klikli


/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar