torsdag 22 oktober 2009

Lovely torsdag..

Idag är en sådan där dag när man helst bara vill stanna under täcket hela dagen. Man är ju lite bortskämd med att kunna disponera tiden lite som man vill när man är student, men vissa perioder känns som raka motsatsen.

Inte ens två ägg och kaviar-knäckebröd kunde rädda min morgon då jag när jag har kokat äggen, skivat upp dom och tagit fram knäckebröden inser att kaviarn är slut. Mm vad gott det var med menlösa knäckebröd med menlösa ägg. Nej fy. Hoppas att körlektionen som väntar om en halvtimme går bra, så kanske det kompenserar upp denna gudsförgätna dag. Till på köper väntar en skoldag på 4 timmar med den mest opedagogiska, supersnabbtalande, förvirrade seminarieläraren ni kan tänka er. Uppfriskande, not. Man är ju van vid att gå i skolan vid det här laget, men inte ens blommans historielektioner fick mig att somna så lätt som dessa seminarier. Måste ta med mig något att läsa. Han nya ELLE inplastad och oläst här, den är en stark kandidat.

Oh well, se upp i trafiken i björkhagen närmsta timmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar