onsdag 21 oktober 2009

Munhygien

Sexey, känner med dig vännen. Det kan inte kännas bra att hitta sådana saker, även fast ni inte är exclusive. Men det är ju så man fungerar, hjärnan kan inte styra hjärtat hur mycket man än hade önskat det. Och det där med tandborsten... Jag tycker att du ska doppa den i toaletten och låta den stå kvar så kan tandborsttjuven fortsätta med att borsta sina tänder i godan ro! Fräsch brud, luktar bajja i munnen! (Glöm för all del inte att ta med dig en egen tandborste nästa gång dock..)



Från en sak till en annan. Önskar att det hade funnits ett motivationspiller man kunde ta. Oj vad jag hade blivit storkonsument! Hade behövt en näve nu, det vankas tenta nästa vecka. Men men. Vad säger ni, utgång fredag?!

2 kommentarer:

  1. Hahaha kanske ska göra som du säger cooley;)
    Fick mig ett gott skratt iaf.
    Vill bara påpeka attd etinte är vi på bilden ovan..

    piiis
    /Sexey

    SvaraRadera
  2. Men var hittar du alla sjuka bilder? Jag jobbar som sagt till tio på fredag men sen är jag på på på! Piiiis
    /Drugey.

    SvaraRadera