tisdag 20 oktober 2009

hjärtat slår långsammare och tungt idag.

Hello!

Yes, jag träffade mr Hello i lördags på en promenad...mycket trevligt. Sn kom tjejerna på middag i söndags. Alltid lika kul när ni kommer över:) Mycket snack och chocklad vart det...tack Cooley mums och Drugey jelly bellysarna var också helt okej förutom den som satt fastklibbad i bordet dagen efter som smakade smörpoppcorn.

Igår var jag bjuden till Mr Hello. Vi hade så trevligt som vi alltid har det. Skrattade , läste högt ur en tidning och jämförde artiklar. Rökte några cigg och hade det så lugnt och mysigt man kan ha det... Sedan skulle han upp till mor sin och hjälpa till lite. Då gick jag en liten runda i lägenheten iklädd en morgonrock och mös... men hittade ett par örhängen, en mulberry plånbok med hans kollegas namn...ett armband."min " tandborste hade blivigt använd av någon annan, fräscht!? p-piller karta som var tom. hmmm jag fick det slängt i ansiktet på mig. Han har henne frekvent hos sig och det känns inte bra...inte bra alls faktiskt. Jag var med på det här, inte vara tillsammans grejen och att vi träffar andra. Men jag tycker om honom för mycket för det tror jag. Jag sa ingenting... vi hade en fortsatt bra kväll... men jag låg sömnlös. Vaknade av att jag sa Mr upptagens namn högt ur mina drömmar och jag inser hur det tär på mig. Att vara gömd...nr 2 .... inte älskad utan omtyckt bara.
Jag stack iväg till körlektionen, gjorde mig grej. Gick till jobbet och nu måste jag komma på banan igen.
Jag tänker på er mina läderbyxtjejer.Det är ni som betyder så fruktansvärt mycket förmig... och er kan jag lita på!:)

En natts sömn och lite mat på det så kommer jag kunna prata med honom och berätta hur det inte går...

Förresten så luktade Drugey Coccos i söndags! Det gillar vi:)

kramar
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar