måndag 26 oktober 2009

"Hemma" igen....


Drugey, har total missat att du skulle iväg! Var på Gozo i somras, känns som att bilden ovan skulle kunna vara tagen på typ exakt samma ställe hoho! Låter ju hur härligt som helst med ett break mitt i höstrusket, hoppas ni får en toppen vecka med sol och bad och malteser!

Äntligen är jag iaf tillbaka i österriket! Budapest var toppen, väldigt vacker stad och resan i sig var nog över förväntan, men det känns ändå skönt att vara "hemma" och sova i sin "egen" säng igen! Klantig som jag är totalrensade jag kylen innnan jag åkte, utan att tänka på att det idag var österrikes nationaldag=stan är lika död som juldagsmorgon i sthlm och varenda liten tobaksaffär är stängd... SÅ, det fick bli havregrynsgröt med jordgubbssylt till varje måltid idag. Utan mjölk. Men hey, billigaste dagen matmässigt hitills så det är väl alltid nåt!

Och förresten! Planerar att ta en tripp till svedala den 5-10 november!! Har hittat helt okej biljetter, så funderar på att slå till.. Känner mig ju inte mindre lockad efter att ha sett era bilder från helgen, mamma mia säger jag bara!

Nu är det dags för en dejt med John Blund, godnatt på er töser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar