lördag 22 maj 2010

Veckans tema: Hälsa!

Eftersom jag är självutnämnd temaväljare här på bloggen slänger jag genast ut den här veckans tema och hoppas på att det ska väcka känslor hos alla bloggens medskribenter. Hälsa, ett ämne som vi åtminstone vet ligger Sexey varmt om hjärtat är ju om inte annat ett något bredare tema än förra veckans modetema. Allt som ordet hälsa kan inspirera till är alltså av godo – inga restriktioner!Jag kan själv börja med att säga att min hälsa är totalt rubbad för tillfället. Det är vad en penicillinkur kan göra med immunförsvaret. Nu snorar jag sjöar och hostar sten och förmår mig inte att göra någonting fysiskt förutom att gå på toaletten. Men det som är skönt med att vara på botten är att det bara finns en väg att gå.

Mot nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar