måndag 3 maj 2010

Valle balle borg

Hej alleman!

Får börja med att tacka alla läderbyxor och framförallt Sexey som bjöd på båda god mat, dryck och avklädd underhållning! (förutom pördey som säkert hade det grymt i uppis) för en fantastisk valborg! Det var så kul att klockan vips var 4. Sent var det och trött var jag! Men dagen efter fick jag, hör och häpna, ganska mycket gjort trots allt. Jag har ett lager kul bilder från valborg men har ingen sladd till kameran då jag har flyttat lite plötsligt sådär och bor i resväskor i mammas vardagsrum. Glammigt värre!

Har inget annat kul att berätta, är för tillfället begravd i marknadsföringsplugg och kommer vara det till och med fredag. Men det är tredje sista tentan innan sommaren! (det lät inte lika upplyftande som jag hade hoppats…)

Nu ska vi betala lite räkningar och sen blir det plugg pluggilugglugg! Livet är härligt!

Ta hand om er!

//Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar