fredag 28 maj 2010

För mycket att göra, för lite tid.

De här veckorna jag befinner mig i nu är verkligen förjävliga. Inte nog med att jag är förkyldaren förkyldast har jag två kurser att avsluta, massor av grejer med kören och min jobbhelg den här helgen. Det blir liksom lite mycket. Idag ska jag skriva åtminstone två diktanalyser i min stilistikkurs innan jag stressad som en gnu ska pallra mig ner till jobbet till fem. Jag kommer med andra ord ha en trevlig arbetsdag från nio till tio på kvällen. Åh, jag tycker så synd om mig själv!Kanske är det det värsta. Om jag bara hade kunnat tänka: "Äsch, det är mycket nu men jag fixar det och om en vecka är det över" så skulle jag förmodligen inte lida så mycket. Nu när jag istället tänker "Kill me now" blir varenda liten ansträngning smärtsam.Nej, nog med självömkan. Snart är jag tillgänglig igen och då ska vi ha en härlig sommar!

2 kommentarer:

  1. Drugey, försök att tänka vad nöjd du kommer bli öber dig själv när all tär över!Då har du klarat 2 kurser och dessutom tjänat massor med pengar så att du kan ha roligt i sommar:)
    Behöver du lite pepp elle rbara snacka av dig 3-4 min så är det bara att ringa mig!
    Puss och kram

    SvaraRadera