torsdag 27 maj 2010

03:45

Då plingade min telefon inatt!
Jag fick sms från Mr Hello! Att hans operation hade gått bra och att han tyckte lite synd om sigsjälv då han hade lite ont och låg med armen i högläge....
Okej, jag smsade honom i tisdgas och sa, hoppas allt gick bra och att du inte har alltför ont typ...

Smsar man någon kl 03:45 på morgonen?gör man det?! Alltså okej om det är helg och att någon av er skulle fylleringa, det kan jag förstå. Men att sitta och skcika iväg ett sms så tidigt om vardagliga saker känns jävligt konstigt tycker jag...lite hyffs har man väl? Jag kund eiaf inte somna om på ett tag och sedan sov jag i en ganska ytlig sömn då jag drömde om honom ända till sjag vaknade då jag skulle stiga upp.

Smsar ni sådär på natten?om det inte är skitviktigt förtsås.

Idag är jag iaf skit-trött och ville helst ligga och sova och sen ligga på gräset i solen och slappa, men jobbet kallar och lönen måste in;)
Någon som vill luncha med mig idag?:)vid 12?

tjing
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar