onsdag 12 maj 2010

Mycket bra!!

Tack fina perdey och sexey för att ni kom och såg min stora solokonsert i går, tack! För er kära läderbyxor som inte var där, kan jag säga att det låter mer storslaget än det igentligen var så klart. Musik och lyrik konsert i Adolf Fredriks kyrka. Det gick trots att jag var den enda som inte blev nervös av olika stämmor runt omkring mig hahahä! Just nu mår jag så bra, sitter på Gotlands färjan som snart ska kasta ankar, och när den har gjort det ska jag o j köpa dagens lunch. Har man tur blir det min favvo rätt.... Pytt i panna! Det enda som känns tråkigt är att jag missar trädgården med er. Men sen så kommer jag på den här sommaren kommer bli full av roliga kvällar. Jag kommer nämligen vara hemma hela tiden. J ska jobba på Gotland, och i går skrev vi kontrakt med ett finskt par i våran ålder som ska hyra våran lägenhetde kommande månaderna. Ska faktiskt bli mysigt att flytta hem för Ett tag. Ja! Eller vi får ju se, kan ju hända att det nallar ur efter två veckor och jag måste flytta runt mellan er...... Thathathaaa!!! Nä så illa blir det frhoppningsvis inte, men sexey du vet att du redan kan bädda för det blir minst två dagar i veckan hahaha! Nu börjar det röra på sig! PuSs påer / nerdey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar