onsdag 26 maj 2010

Rival



Tjohej!
Jag och Nerdey satt på Hotell Rival och åt i restaurangen igår... firade att lönen kommit med att spendera pengar ha ha ha

Vi hade så trevligt! Satt och diskuterade vad man vill jobba med och vi är bra på och vad vi skulle passa som.
Jag ska jobba med personal och personalfrågor! Men hur ska jag komm in på rätt bana?
Det visar sig...
Daniel, fotografen som tog kort på mig som även är bartender på Rival gjorde goooda drinkar åt oss och underhöll oss lite.

Sex and the city 2 night,girls!snart får ni en inbjudan till en utekväll!
Såhär i förväg säger jag, boka den 11 juni!BOKA!prioritera;)
Har hört lite dåliga recensioner om den faktiskt... men jag tror det blir ännu ett långt härligt sex,glamour,humor,dramafyllt avsnitt!

var och storhandlade igår...värsta familjelivet on my own! Kände mig lite utanför när alla par handlade ihop när jag gick där ensam med med min vagn... men jag ska nog bara njuta av att vara singel ett tag till!
Nu ska jag ringa lite radiokunder!

ciao bellas!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar