fredag 28 maj 2010

Fakir!


Tjobido!

Sitter på jobbet och läser era stressade bloggar:)
Vad ni är duktiga tjejer! Pördey måste vi ju fira, tycker ni inte det:)?!
Ska vi köra en utekväll snart?

Fotografiska, bara MÅSTE dit och kolla, men tror att det blir bra om vi väntar lite då det kommer att vara smockat med folk!

Eftersom jag jobbar där jag jobbar så innebär det att jag sitter med Radion en del så innebär det att jag som nyss satt på takterassen i huset och grillad med Salem al Fakir! Han sjöng live i radio och var såå jäkla duktig! Musikalisk och söt;)
Erik och Titti sitter och gör det mys i radion medan grillningen luktar gott. Härligt härligt!
Hann prata med Fakiren, mycket trevlig!Jag rörde tom vid honom wohooo;)ha ha ha
Förra veckan var Linda bengtzing här... inte alls lika trevlig!usch, henne gillar jag inte! Och inte mysigt att lyssna på när hon sjunger heller.

Mr Hello kör en konstig grej nu...ringer och lägger på.... jahapp tänker jag. Inte tänker jag ringa upp inte!Fuck yourself!im fucking others!

Min mamma är duktig och har tagit sin magister i öööö vet inte riktigt vad tror det är pedagogik eller så. Så ikväll ska jag till universitetet och se henne få sitt diplom!
Har lyckats få bort min jobbtid imorgon på gymmet så jag ska sova:)
Vill någon hitta på någonting med mig imorgon... det vore så kul:)

puss och hej!
//
sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar