torsdag 13 maj 2010

Tema-tankar.

Jag har fått en snilleblixt. Som vanligt när jag får snilleblixtar är det främst jag som tycker att de är just snilleblixtar, men den här gången vill jag bara påpeka vilken SNILLEBLIXT jag precis fått. Vi ska ha temaveckor på bloggen! Hörde jag ett rungande lyckligt "Ja!"? Tänkte väl det. Det är ju en fantastisk idé.Min tanke är att vi skriver på som vanligt med den lilla distinktionen att vi fokuserar lite extra på veckans tema som skulle kunna vara till exempel mode, kärleksliv, hälsa,skönhet, matlagning, inredning osv. Om ni har några bra teman som ni känner att vi absolut inte får missa så föreslår jag kommentarsfältet nedan.

Jag tycker att vi kan börja med att omvandla bloggen från och med nu till och med nästa fredag till en regelrätt modeblogg. All parodiering av andra bloggar är högst tillåten!




All kärlek och fred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar