tisdag 25 maj 2010

min träning


Jag är en spontantränare....
Har varit i en period sista 3 månaderna då jag knappt tränat alls.
Så Drugey!Duktig flicka som tränar 3 gånger i veckan:) ett bra träningsprogram med en hel del kondition! Dock viktigt att få in lite bålträning! Viktigt när man sitter långa dagar...

Min träning i normalt fall ser ut som såhär:

Ingen jävla aning!

Ena dagen kör jag en tur på gymmet och då blir det oftast
Crosstrainer 25min
löpning ca 4km
steppmaskinen 15min
Styrka:
mycket bålträning
lite armar
brukar ta 1 1/2 h
en annan dag blir det simning,kajak,löpning,promenad eller cykling i skog!
Jag älskar att variera min träning:)det är det som gör det roligt! Om det inte är roligt så gör jag det inte ha ha ha.

Den kicken man får av att gör någonting roligt och utmanande för kroppen är underbar!Jag mår så bra då... nu efter ett bra tag utan träning gör jag det inte liksom!
Springer "blodomloppet" om 2 v på 6 km.... pju
Nu börjar iaf cykelsäsongen!ska bli skoj! och så vill jag att ni hänger med mig på AEROBOX en dag!så sjukt roliga övningar...ni ser den jag lagt upp(jag var på ett konvent i farsta och körde med träningsfreaken)

Till någonting annat!
Jag,cooley och nerdey hamnad epå Gerdas M/S i lördags kväll!
Jag lyckades norpa till oss en plats på båten som var proppsmockad med bratz!
Sorry för att jag inte var så social mot er tjejer!Jag satt nämligen och pratade med en inte så snygg med riktigt trevlig kille!! Han bjöd ut mig på date igår, via sms. Men jag sa på ett snällt sätt att han var supertrevlig men att jag inte vill dejta just nu. Så härlig känsla att kunna säga "tack, men nej tack":)
I sommar kommer jag spana på grabbsen, tjejer! Jag ska hitta mig en ny prins:)

Mr Hello, go fuck yourself!!
Mr upptagen.... båten gick för längesedan... men jag leker gärna ibland om jag inte får någonting bättre;)
Måste berätta vad han sa igår!! Jag sa att "shit jag är den sista singeln i vårat tjejgäng".. och han sa..."det beror på hur man ser det"!!! WTF!!?? tror han att jag ser mig själv som upptagen och han "äger" mig trots att han redan har en tjej?!
Vi befann oss på t-centralen, den mest trafikerade platsen i stan...där man alltid stöter på någon! Jag sa ingenting utan visade att det inte riktigt är så det fungerar genom att ta tag i hans hand och sen kyssa honom! Då blev han ganska stel (men gjorde det ändå) och förstod nog mitt budskap själv... att ett par kan göra det på en sådan plats.. inte vi... för vi är inte ett par! så mr upptagen kan väl go fuck yourself med!

aah vad härligt:)

Nu ska jag storhandla med bilen, sen träffa Nerdey på stan!Häng med om ni orkar:)...typ vid 19:30.

puss och hej
eran
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar