tisdag 11 maj 2010

Snart så...

Snart ska jag bannemig ta det där jäkla körkortet! Hade lektion idag, och han sa att han bara hade två saker att anmärka på. Det tror jag inte riktigt på iof, men ändå, det lät ju positivt! Känns dock lite underligt att köra upp trots att jag aldrig har gjort en omkörning på motorväg... Men det gick bra idag annars! Han sa att "idag kommer lektionen vara som en låtsasuppkörning", och hur tror ni jag inleder lektionen? Jo, med två motorstopp på parkeringen, hahaha! Det var länge sen det hände, tänk vad nerver kan göra. Man tappar liksom fokus. Farligt!

Jag har i alla fall bokat halkbanan nu, det är ju ett steg på vägen i alla fall.




I fredags avslutade jag den näst sista kursen denna termin på SU. Nya kursen började igår, så nu är det bara tre inlämningar på denna kurs (ingen tenta) och en 15 hp tenta (Jöken) kvar, sen är det sommarlov!! Dock kommer jag plugga även i sommar, men ändå. Att läsa på distans är som att ha semester!


Hoppas ni läderbyxor är i stan mycket i sommar, för då ska vi leka! Kanske ta en vecka på någons land eller i annat land till och med?!

Neardey och sexey får ha det så skönt på Gotland nu över kristihim! Men vi som är kvar, Drugey och Pördey, ska vi slå till på en Trädgården-premiär på fredag kanske? Om vädret tillåter? Ja!

Ha dä vänner!

//Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar