onsdag 19 maj 2010

Restylane!

Alltså - idag har jag varit och fyllt mina läppar igen! Inte för att dom va små från början men man kan ju liksom inte ha för mycket put! Hehe - so Drugey-style!
Så här blev resultatet:Alltså jag är verkligen sååå nöjd, jag tycker att det ska vara liksom mitt på överläppen så att det blir lite som en näbb. Hello duckface liksom! Jag vet att alla kanske inte har råd att göra det här, alla kan ju inte vara lika rika som Drugey, men om man vill vara snygg ändå så kan man faktiskt sätta en klädnypa på läppen några timmar eller låta ens pojkvän slå en! Blir skitsnyggt det också.

3 kommentarer:

  1. du = sexbomb nummer ETT!

    SvaraRadera
  2. Har feta munsåret - måste utnyttjas!

    SvaraRadera
  3. heej. vart gjorde du dom?

    http://striperellis.blogg.se

    SvaraRadera