fredag 7 maj 2010

skutt skutt i hjärtat, bort med huvudvärken

Bring it on... för det kommer bli bättre sen!

NU är jag tillbaka... jag skippar att berätta allt skit som har varit:)
För helt plötsligt så flimmrar mitt hjärta av goda anledningar och den konstanta huvudvärken har försvunnit.

Igår satt jag nervös som sällan ...hjärtat pumpade och jag kände hur den pulserade i halspulsådrorna med... Utanför Portofino satt jag, kocken kom ut och satt sig med mig med ett glas vin och frågade hur det stod till. Jag berättade att en jobbig date var påväg, Mr Hello.
Det slutade med inget svar... en träning...många telefonsamtal :)
Jag berättar ingenting nu för jag och vi får se hur det blir. Det blir vin och mat nästa vecka och han ringde och väckte mig imorse för att höra om jag skulle träna med honom.

Kan det vara så att han tog mina ord rätt för nästan 2 månader sedan? Att när jag sa att jag inte kunde nöja mig med att höras en gång i veckan och inte ses på 2-3 v...
Att han kanske ägnat lite tid och tanke på detta? Jag lär väl märka det ganska snart i sådant fall! Det känns osm en nystart, en start då jag vågar visa vad jag känner fullt ut och vill han inte samma sak, så blir det ingenting. Den hrä gången är det allt eller ringetning!

Imorgon ska jag springa 6 km´s lopp...om det inte regnar och är 4-7 grader kallt! Helvete att jag springer då! usch! Då får man sitt straff , förkylning! nej tack!
Nästa vecka åke rjag och Nerdey till Gotland och glassar i 5 dagar:) Ser så mycket fram emot det...men tråkigt att missa trädgården med er också.
Ska vi ta en promenad i helgen tejejr?vore väl mys!?runt djurgården i sköna kläder!

Jag är lycklig ! Och avlborg var sååå roligt!Lägeg rupp bilder från Nerdeys kamera ikväll;)naket,galet,rajraj!



puss
//Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar